TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Informacje ogólne
Stypendium rektora może zostać przyznane doktorantowi, który:
oraz znalazł się na odpowiednim miejscu listy konkursowej
Łączny okres przysługiwania stypendium wynosi 12 semestrów, bez względu na jego pobieranie przez doktoranta.
O stypendium rektora mogą ubiegać się także doktoranci cudzoziemcy.
Wnioski
Stypendium rektora jest przyznawane na wniosek doktoranta.
Wniosek wraz z wymaganą dokumentacją należy złożyć w formie papierowej w Dziale Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów w bud.C-13, p.1.02b. Wniosek do pobrania tutaj.
Terminy
Terminy składania wniosków znajdują się w zakładce Terminy.
Okres
Stypendium przyznawane jest na rok akademicki – od października do czerwca.
Wysokość i liczba stypendiów rektora
Wysokość i liczbę stypendiów Rektora określa każdorazowo Rektor, w porozumieniu z uczelnianym organem samorządu doktoranckiego, w Piśmie Okólnym, w terminie do 6 listopada.
Ocena wniosków i wymagana dokumentacja
Stypendium przyznawane jest w formie konkursu. Listy konkursowe tworzy się na podstawie sumy ważonej:
Pod uwagę brany jest tylko dorobek naukowy uzyskany w poprzednim roku akademickim.
Można wykazać publikacje przyjęte do druku, a nie wydane w danym roku akademickim. Fakt przyjęcia publikacji do druku potwierdza podpisem kierownik studiów doktoranckich.
Punkty za daną publikację mogą być przyznane tylko raz, co oznacza, że uwzględnienie punktów za publikację przyjętą do druku uniemożliwia przyznanie punktów za tę samą publikację w kolejnym roku akademickim, po jej ukazaniu się w druku.
Uwzględniane są jedynie publikacje, zgłoszenia patentowe oraz uzyskane patenty, zarejestrowane w bazie Dorobku Naukowego Pracowników PWr (DONA) Biblioteki Głównej i OINT Politechniki Wrocławskiej. Wydruk z bazy DONA z wykazem publikacji należy dołączyć do wniosku o stypendium.
W przypadku nagród i wyróżnień uzyskanych w konkursach architektonicznych, urbanistycznych lub plastycznych do wniosku należy dołączyć dokumentację potwierdzającą uzyskanie nagrody lub wyróżnienia oraz dokumenty dotyczące zasięgu konkursu.
Liczba punktów za daną aktywność dzielona jest przez liczbę autorów.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »